Om mig

Hej, jag heter Victor Dackland och det här är min iup blogg :) Enjoy!

måndag 29 augusti 2011

Läxor....

Hej, nu har jag fått mina första läxor, det är två stycken. Den första är i Svenskan där jag ska plocka ut en bok som jag ska läsa på svenska lektionerna i framtiden. Min lärare Anna sa att jag kan ta en bok som jag redan har börjat på, så jag ska ta min nuvarande bok som jag läser. Det heter "Upptäckterna som förändrade världen, och personerna bakom dem".
Jag har också fått en läxa i Musiken, det var att jag skulle välja ut 3 låtar som jag tycker om ur 3 filmer jag tycker om, och nästa musiklektion så ska vi i klassen samtala om varför man valde just de låtarna man har valt och varför de passar till filmen.
Det var allt för den här gången, hejdå!

-Dogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar